A Lázadók Hajnala
(2.)
IT-O Interrogator
Különleges Karakterek
EV supervisor droid
Jango Fett
Orn Free Taa
Cancellor Valorum
Halál: 21 BBY Coruscant
Sate Pestage: Coruscant
Jedi Temple
Erőhasználó Karakterek
Az Erőhasználó karaktereket, csak a haláluk napjáig lehet megírni a történetben. (Asztrált lényként való visszatérésük nem lehetséges) Jedi képességekkel csak ezek a karakterek szerepelhetnek.
Plo Koon halála: 19 BBY - Cato Neimoidia
Even Piell
Plo Koon
Ki-Adi-Mundi
Adi Gallia
Padawan Bairdon Jace és Khaat Qyin
Pau'an faj
Nute Gunray (Gunray halála: 19 BBY Mustafar)
Dooku Gróf (Sith Lord) Lightsaber Solar Sailer
Dooku halála: 19 BBY (Invisible Hand)
Typho és Chrin
Qui-Gon Jinn (karaktertörténet nem írható)
Fizetőeszköz és átváltása
Wupiupi munten-Hutt valuta
Egy különleges karakter: történeteinek megírása, különleges ismereteket igényel.
BT-16 Perimeter droid
"B'omarr walker"
A BT-16-os Perimeter droidokat a B'omarr Monks használta. Egy "titokzatos vallás", mely 700-éve átkerült a Tatooine bolygóra.
Amikor egy B'omarr szerzetes felvilágosult, az agyát eltávolították egy különleges eljárással, és áthelyezték egy tápanyaggal töltött üvegbe.
Az agyat igen nagy tiszteletben tartották, mely egy erre a célra átalakított Bt-16-os droidba került, s így járta Jabba palotájának útvesztőit.
Tudnivaló: Jabba palotáját évszázadokkal ezelőtt, a titokzatos B'omarr szerzetesek kolostoraként építették. Később banditák támadták meg, majd az egész kolostort az ellenőrzésük alá vonták, a szerzeteseket pedig a föld alatti járatokba kényszerítették.
Jabba the Hutt
Toydarian faj
Darth Maul
Születés: 54 BBY - Iridonia (Halál: 32 BBY Naboo)
Lightsaber
Scimitar: ( hajóhossz: 26.5 méter )
(Sith Infiltrator)
Valin Draco
Valin Draco emberi származású Jedi lovag volt, aki harcolt a klón háborúk alatt a Köztársaság ellen.
(Draco halála: 19 BBY)
Ezüst Holdak Szervezete
Telephely: Yavin 4.
Tevékenység: A Galaxis egész területén
Rövid történet
Két évvel a Geonozisi csatát követően egy maroknyi Köztársasági úgy döntött, hogy felhagy a Szeparatista társaság ellen vívott csatározásokkal és egy vállalkozást alapít. (Nos ezek vagyunk mi). Az új személyazonosságok megszerzésében segítségükre volt Amidala szenátor, és a Nabooi TITKOSSZOLGÁLAT. Valódi személyazonosságuk eltörlésére felkérték a HOLONET egyik kiváló vezéregyéniségét, kinek nevét, sajnos ezen sorok között, nem említhetjük. A különös társaság az Ezüst Holdak Szervezet nevet kapta.
A Társaság alapító tagjai:
- BoShek
- Chalmun
- Wuher
Új Tagok:
- Mat Rags
- Kitster Banai
- Yade M'rak
A szervezet hajója: egy Royal air cruiser - két pilótás gép,
egy J-type diplomatic barge egy Pelta-class fregate és egy
Nantex-class territorial starfighter.
Az Ezüst Holdak Szervezetének szövetségesei.
(Mustafarian) szövetségesek, kik elutasítják a Szeparatisták elveit, és egy nyugodtabb világról álmodoznak. A szövetség azonban veszélyben van a Szeparatisták Mustafaron fölépített bázisa végett.
Sajnos a Szeparatisták az összes HoloNet adást leellenőrzik, így létre kellett hoznunk egy védett vonalat a Yavin 4. és a Mustafar bolygó között.
A Védett Vonal Holoszáma:
AA/B-0931-3422-63949988
A védett holoszám, csak a szövetségesek számára elérhető. Ha a HoloNet csatorna számát (a fent leírtakat) a karaktertörténet lapjának aljára feltüntetik, az plussz creditegységet kap.
És akadt néhány segítőnk az Utapaui Harcosok között is.
Közvetlen összekötőnk, ha a hálózat működőképtelen, egy Ubese fejvadász.
Tatooine-i összekötőnk pedig: Mat Rags
Mat Rags megvásárolta Anakin Skywalker győztes gondoláját.
További Szabályok - Fontos tudnivalók
|
(1) Főoldal> <(2) Folytatások
FAQ/GYIK
|
2. Játék etikai kódexe:
3. A játékmenethez vonatkozó szabályok:
Mivel ez többnyire írásokon alapuló folyamatos történetmesélés, nagyon nehéz olyan szabályokat alkotni amelyek mindenkor betarthatók. Ezért az alábbi irányelveket és kereteket határozzuk meg a zavartalan játékmenet érdekében:
1.1 Ennek fényében, elfogadod amit a másik ír a saját államával kapcsolatban
1.2 Ha nem fogadod el a játék keretein belül az alábbiakat, akkor nem tudod LEGÁLISAN megtenni: szankcionálni, diplomáciai jegyzéket eljuttatni, közleményt kiadni, konferenciát összehívni, stb.
2.1 Amennyiben felhívást intézel egy adott államhoz a következőt kell tenned: jegyzéket juttatsz el hozzám, illetve felhívást teszel közzé (amennyiben hivatalos ügyről van szó) a Diplomáciai topicban. (Diplomáciai topicként használd a megadott e-mail címet). A formális eljárás mindig ez, mindaddig amíg az interakció államok szintjén valósul meg.
2.2 Háború esetén az alábbi lehetőségek állnak a rendelkezésedre: hadat üzensz a Diplomáciai topicban (e-mail címen) és megírod a háborúhoz kapcsolód bejegyzéseket. Második opció: a háborút megindítod, egy Inváziós karaktertörténeti írással. (Természetesen ez, csak akkor lehetséges, ha a karakterednek már van hadserege).
3.1 Háború esetén mindenki a saját egységeit irányíthatja, az ellenfélét nem. Mivel a háború egy kényes téma, ezért javasoljuk, hogy mindig ez legyen a végső érved.
3.2 Lépések a háborúban nyilván a támadó fél bejegyzésével indul (a korábban leírtak szerint), az admin értesíti e-mailben a támadott felet, majd, ezután a támadó köteles megvárni a védekező reakcióját. Kivétel ez alól, amennyiben a támadó több fronton támad. De ugyanúgy érvényes, hogy az első hozzászólás után köteles megvárni a támadó fél a védekezőt.
3.3 Jogorvoslatot kérhetsz amennyiben: a támadó fél nem várta meg a reakciódat, és leigázta a hadseregedet vagy ha olyan számokat alkalmaz amelyek nem felelnek meg a valóságnak a te részedről.
3.4 Háború kimenetele:
4.1 Minden állam köteles beküldeni a frissített flotta felosztását illetve gazdasági teljesítéseit, stb minden olyan esetben ha abban változás állt be. Egy központi adatbankban ezeket tároljuk, és senki számára nem lesznek hozzáférhetők, abban az esetben ah ezeknek az információknak a titkosítását kérik az adott államok. Ennek egyszerű okai vannak: egy háború esetén ellenőrizni tudjuk, hogy ki mennyi hajót használ fel, illetve, hogy megelőzzük a: titkos tartalékok bevetését.
4.2 Nincsenek ezeken felül titkos tartalékok.
4.3 A veszteségeket fel KELL tüntetni, és azok felvezetésre kerülnek az adatbankban az adminoknál. (Az adminok, mindenről részletes leírást tartanak fenn).
Játék: